HVRs jule- & nytårslotteri!

28-11-2021

OPDATERING - der er kommet flere præmier

HUSK at købe lodder i HVRs store jule- & nytårslotteri og støt din rideklub - der er fine præmier på spil!

Vi i er rigtig glade for, at de fleste af sidste års sponsorer igen i år har smidt skønne præmier i puljen. Vi er også glade for, at der er kommet endnu flere sponsorer til - MANGE TAK FOR DET !

De midler der kommer ind v. lotteriet, går ubeskåret til rideklubben og vores rideskolebørn, så køb endelig løs!

Hvad kan du vinde, hvis du er heldig?

Der er mange skøn-herligheder i præmiepuljen, bl.a.:

Sådan deltager du:

Du køber lodder ved at overføre et af nedenstående beløb til MobilePay 4645LY (boks v. Sandra Meilstrup)

Du kan vinde én gang på hvert lod.

Vindernumrene trækkes mellem jul og nytår (præcis dato og tidspunkt følger) og offentliggøres her på hjemmesiden og i vores Facebookgruppe.

Vi håber I har lyst til at være med og støtte HVR Rideklub - glædelig fjerde søndag i Advent!