Prisstigninger fra 1. oktober

31-08-2022

OBS: Vi har modtaget et par beskeder fra medlemmer, som ikke har modtaget den mail, der er nævnt herunder og mailen er derfor blevet gensendt til alle aktive profiler i medlemsystemet. Hvis du stadig ikke har modtaget den, så skriv til support@hvr-rideklub.dk, så vi kan tjekke, hvorfor den ikke er nået frem...

Selv om vi igen - efter nogle stillestående år med Corona - har fået gang i aktiviteterne og klublivet i Hvidovre-Avedøre Rideklub, er der opstået nye økonomiske udfordringer.

Ligesom i alle andre brancher er priserne på de materialer, vi skal bruge for at drive rideskolen eksploderet det sidste halve år.
Det er blandt andet foder, wrap og træpiller (det som hestene står på i boksene), hvor vi allerede har set en voldsom stigning.

For at kunne følge med inflasionen og fortsat kunne drive rideskolen, er vi nødsaget til at sætte vores priser op med cirka 10% fra d. 1. oktober. Prisstigningen gælder for alle typer ridehold, samt ridehuskort, leje af skab og opstaldning.

Bestyrelsen er i dialog med vores leverandører omkring billigere alternativer til driften.

Der er blevet sendt mail ud til alle aktive medlemmer d. 29. august.

Vi takker for jeres forståelse.

BESTYRELSEN