Stævne i weekenden

21-09-2020

Lørdag d. 26. og søndag d. 27. spetember afholdes der klubmesterskab i dressur og spring på rideskolen.

Normalt er det en festlig begivenhed med mange tilskurer og ryttere både fra HVR og andre klubber. Ligesom med alt andet er i år helt anderledes pga corona, så vi bedre ALLE der ikke skal deltage i at holde sig væk fra rideskolen i den kommenden weekend, da vi max på være 50 personer samtidig på hele materiklen.

Rideskolen er af samme årsag aflyst lørdag d. 26. september og alle ryttere har fået tilsendt en mail.

Der kommer mere information til de startende HVR ryttere i løbet af ugen.

Hvis man alligevel lyst til at komme og kigge skal det foregå via på cykelstien ved Stavnsbjergvej, som ikke er en del at rideklubbbens materikel. Hvis man opholder sig på cykelstien opfordre vi til at man holder afstand til andre tilskurer og viser hensyn til de cyklende og gående der benytter stien.

Vi beklager meget at det ikke kan blive de festlige dage som det plejer at være, men håber på forståelse, så vi kan afvikle stævnet inden for retningslinjerne.