Hej alle sammen
På generalforsamlingen d. 12/3 blev der valgt en ny formand og flere nye bestyrelsesmedlemmer / suppleanter. Så snart referatet er underskrevet, kan I finde det på hjemmesiden.
Bestyrelsen holdt konstituerende møde umiddelbart efter generalforsamlingen og har holdt sit første, ordinære bestyrelsesmøde mandag d. 18. marts. Her blev de vigtigste ansvarsområder fordelt - du finder den nye konstituering og fordeling af ansvarsområder her!
Udvalg
På mødet gennemgik vi også HVR's udvalg.
Som foreslået på GF blev der etableret et nyt kommunikationsudvalg: KOM.
Udvalget bliver bl.a. ansvarlig for klubbens hjemmeside og sociale medier (vores profil på Instagram køres af JUNIOR-udvalget)
Sportsudvalget, SPU, er blevet delt i 2:
SPU: Sports- og stævneudvalg, som er ansvarlig for stævner af alle arter og for andre ridesportslige aktiviteter.
ARR: Nyt arrangementsudvalg, som er ansvarlig for events og arrangementer af mere social karakter: Dette kan f.eks. være ridelejre, lej-en-hest, m.m.
Bestyrelsen har allerede fordelt sig i de forskellige udvalg, MEN, den endelige udvalgssammensætning fastlæggest først på et udvalgsmøde, jf. § 8d i HVR's vedtægter.
Du kan læse mere om HVR's udvalg her.
Opfordring fra Sponsorudvalget / SPONS:
SPONS savner engang i mellem noget inspiration til indkøb, investeringer eller arrangementer, som vi kan søges tilskud til. Hvis I har ønsker eller forslag (både need-to-have og nice-to-have), så må I meget gerne sende jeres tanker og ideer til SPONS på spons@hvr-rideklub.dk.
Vi planlægger også at opsætte en postkasse, enten v. kontoret eller i rytterstuen. Denne kan I bruge til henvendelser til bestyrelsen eller HVR's udvalg.
Kan I passe rigtig godt på jer selv og hinanden - og have en rigtig god påske, alle sammen.
Mvh
Bestyrelsen