Udvidet klubstævne d. 5. og 6. juni

10-05-2021

Stævne på HVR

Så er det i weekenden at det går løs med stævne på HVR!

Lørdag står den på dressur og da en del af elevhestene skal deltage, er den normale rideundervisning aflyst. Der er blevet sendt en mail til alle holdene.

Søndag står den på spring og der kommer rigtig mange starter, så det skal nok blive en rigtig festlig dag.

Stævnet foregår udendørs og man er velkommen til at komme og kigge.

Der sættes dressurbaner op fredag eftermiddag kl. 16 og alle der skal ride dressur for HVR skal komme og hjælpe med at sætte banerne op.

Under stævnet (både lørdag og søndag) er det ikke tilladt at benytte nogle af de tre udendørsbaner til privatridning, her henvises man til ridehuset.

Det endelige program med starttider kommer ud i løbet af fredagen.

Vi glæder os som sagt rigtig meget til igen at kunne afholde stævner på HVR!

Så er vi klar til årets første stævne, som bliver et udvidet klubstævne i dressur og spring lørdag dd. 5. og søndag d. 6. juni. Stævnet bliver afholdt såfremt at de gældende Corona-restriktioner tillader det.

Der er dressur lørdag d. 5. juni. Det er muligt for øvdet elevryttere at tilmelde sig, såfremt der er en fornuftigt match.
Hvis man ønsker at deltage, skal man sende en mail til staevne@hvr-rideklub.dk senest d. 23/5 med et hesteønske.
Efter denne dato vil der blive kigget på hvilke match der giver meningen og man får derefter besked om man kan starte eller ej.

Søndag d. 6. juni er der spring og dette er forbeholdr de elevryttere, der går på springholdet.

Privat- og partryttere er selvfølgelig meget velkomne til at deltage i både spring og dressur og tilmeldingen skal ske via DRF Go.

Vi håber at Corona tillader at vi afholder stævnet og håber på nogle rigtig dejlige stævnedage.