Betalings- og abonnementsvilkår
- Når du melder dig ind i rideklubben, betragtes det som accept af disse abonements- og betalingsvilkår.
- Ved indgåelse af abonnementaftaler, f.eks. medlemsskab af rideklubben, rideundervisning i rideskolen, opstaldning eller tilsvarende løbende ydelser, godkender du, at Hvidovre-Avedøre Rideklub er berettiget til at gennemføre den relaterede købstransaktion på dit tilmeldte betalingskort.
- Ved en aftales indgåelse giver du tilladelse til at Hvidovre-Avedøre Rideklub må gennemføre én betalingstransaktion pr. aftale, pr. betalingsperiode (måned, kvartal, halvår eller år), så længe abonnementsaftalen/aftalerne løber.
- Ved tilmelding til rideundervisning på rideskolehold godkender du, at Hvidovre-Avedøre Rideklub er berettiget til at gennemføre den relaterede, månedlige betaling på dit tilmeldte betalingskort.
- Ved tilmelding til arrangementer med brugerbetaling giver du tilladelse til, at betalingen for deltagelse i arrangementet gennemføres som én betalingstranskation pr. begivenhed.
- Du vil i slutningen af hver løbende betaling modtage en e-mail/sms, som fortæller dig hvor meget du skal betale og hvad du betaler for.
- Alle løbende betalinger skal være gennemført senest den 5. i forfaldsmåneden.
- For arrangementer vil din tilmelding først være gældende ved rettidig indbetaling.
- Efter hver enkelt gennemført betalingstransaktion fremsendes kvittering til den e-mail, du har oplyst ved opstart/køb af abonnementet.
- Når dit betalingskort udløber eller spærres, er du selv ansvarlig for at opdatere dine betalingskortoplysninger.
- Fornyelse og sletning af kortoplysninger foretages via medlemslogin via klubbens hjemmeside. Ved kortudløb modtager du automatisk en mail med påmindelse om at kortoplysninger skal fornyes.
- Indgåede abonnementsaftaler er gældende, indtil de opsiges af enten Hvidovre-Avedøre Rideklub eller af dig selv, som kunde.
- Ønsker du at opsige dit medlemskab og den tilhørende kontingentbetaling, skal du kontakte Bestyrelsen og meddele, at du ønsker at udmelde dig. Opsigelse af abonnementsaftaler kan kun ske skriftligt til Bestyrelsen, hvorefter Bestyrelsen vil udmelde dig. Opsigelsen skal være Bestyrelsen i hænde senest d. 15. i måneden, hvorefter dit abonnement løber måneden ud. Opsigelser modtaget efter d. 15. i måneden vil træde i kraft pr. d. 1. i den efterfølgende måned og løbe denne måned ud.
- Abonnementet kan være underlagt særskilte vilkår/regler, som oplyses ved opstart/køb af abonnementet.
Udmeldelse af klubben:
Ønsker du at melde dig ud af rideklubben, skal det meddeles til Bestyrelsen på
info@hvr-rideklub.dk
Afmelding af hold:
Ønsker du at afmelde dig et hold, skal det meddeles til Bestyrelsen på
info@hvr-rideklub.dk
Bemærk venligst, at afmelding af undervisning på rideskolehold er underlagt en afmeldingsfrist:
Ved afmeldelse betales der rideundervisning for den igangværende måned, under forudsætning af, at opsigelsen modtages senest d. 15. i opsigelsesmåneden. Modtages opsigelsen efter d. 15. vil opsigelsesperioden træde i kraft den næste 1. og løbe denne måned ud. Du er selvfølgelig berettiget til at deltage i rideundervisningen i den periode der er betalt for.
Hvis du ønsker at afmelde dig på et rideskolehold men stadig være medlem af klubben, skal det tydelig fremgå af din mail - ellers bliver du også udmeldt af klubben.
--00--
Vi modtager betaling fra flg. korttyper: Dankort, Visakort, Mastercard
Vores CVR-nummer er: 17196375