Persondatapolitik, GDPR

Generelt

Hvidovre-Avedøre Rideklub opbevarer alle relevante persondata i henhold til persondataloven.

Persondata gemmes kun i det omfang det er nødvendigt i forbindelse med oprettelse af brugerprofil, tilmelding på ridehold, tilmelding til stævner og andre arrangementer, service og fakturering.

Når du udmelder dig af klubben gemmes dine persondata kun til alle økonomiske mellemværender er afsluttet.

Alle persondata kan udleveres på forlangende. Hvis persondata ønskes slettet, så gør vi dette på forlangende, dog regnes dette samtidig som udmeldelse af klubben og opsigelse af alle indgåede aftaler (anden lovgivning, b.la. i forbindelse med regnskab, skal stadig overholdes).

Foto/video

I forbindelse med stævner og arrangementer bliver der ofte taget billeder og video. Disse billeder og videoer kan blive publiceret her på siden, samt på klubbens profiler på sociale medier (fx. Facebook). Tilmelding til stævner og arrangementer betragtes som accept af muligheden for, at du bliver eksponeret på fotos og video. I tilfælde af, at du ønsker et offentliggjort foto/video med dig selv som hovedmotiv slettet fra hjemmeside og/eller sociale medier, så kan du meddele dette til bestyrelsen på info@hvr-rideklub.dk