Betalings- og abonnementsvilkår

Udmeldelse af klubben:

Ønsker du at melde dig ud af rideklubben, skal det meddeles til Bestyrelsen på: info@hvr-rideklub.dk

Afmelding fra hold:

Ønsker du at afmelde dig et ridehold skal det meddeles til Bestyrelsen på: info@hvr-rideklub.dk

Bemærk venligst, at afmelding af undervisning på rideskolehold er underlagt en afmeldingsfrist:

Ved afmelding betales der for rideundervisningen for den indeværende måned, under forudsætning af, at opsigelsen modtages senest d. 15. i opsigelsesmåneden. Modtages opsigelsen efter d. 15., vil opsigelsesperioden træde i kraft den næste 1. og løbe denne måned ud. Man kan selvfølgelig deltage i rideundervisningen i den periode, der er betalt for.

Hvis du ønsker at afmelde dig på et rideskolehold men stadig være medlem af klubben, skal det tydeligt fremgå af din mail - ellers bliver du også udmeldt af klubben v. kontingentårets udløb, dog senest 31. maj.

--00--

Vi modtager betaling fra flg. korttyper: Dankort, Visakort, Mastercard

Vores CVR-nummer er: 17196375

Da HVR ikke har faste kontortider, har vi fravalgt at have fastnettelefon. Klubbens eneste, officielle kommunikationsvej går derfor via info@hvr-rideklub.dk. Henvendelser via SMS, Messenger eller lignende besvares ikke. Vi frabeder os henvendelser på telefon, SMS eller Messenger direkte til HVR's ansatte, frivillige eller bestyrelse, med mindre det er aftalt på forhånd.