Sidste Corona-nyt

16-06-2021

Nu kan vi igen smile til hinanden

Vi håber dette vil være en af de sidste Corona-nyheder vi skal dele med jer - men denne gang er det heldigvis mest godt nyt, for endnu engang er der kommet lempelser for foreningslivet og Coronarestriktionerne er nu ved at blive udfaset!

De generelle regler:

For indendørsidræt og foreningsaktiviteter gælder følgende:

For udendørsidræt og foreningsaktiviteter gælder følgende:

Tjek af Coronapas*:

* Coronapas = dokumentation for 1. vaccine, dog tidligst 14 dage efter 1. vaccinestik -  dokumentation for immunitet ved tidligere smitte - dokumentation for negativ test indenfor de seneste 72 timer

De generelle regler kan I læse her

Særligt for HVR:

I det hele taget opfordrer Bestyrelsen til, at vi alle fortsat gør hver vores for at holde den dumme Corona fra døren.

Det er ingen hemmelighed, at Corona'en har tæret hårdt på ressourcerne, både de menneskelige og de økonomiske. Henover sensommeren og efteråret vil Bestyrelsen iværksætte forskellige aktiviteter, som forhåbentlig kan sparke mere gang i klublivet.

Første aktivitet er allerede sat i værk: Der afholdes rideskolestævne søndag d. 15. august - det kan du læse mere om her.

Hvis du har ideer, tanker eller ønsker til aktiviteter på HVR, så skriv gerne til support@hvr-rideklub.dk

Sidst, men absolut ikke mindst skal der lyde en stor, varm TAK til klubbens medarbejderefrivillige og til alle jer medlemmer, der trofast og loyalt har bakket op om klubben og rideskolen gennem de sidste, svære corona-år.

Vi er meget taknemmelige (og lettede) over, at vi er kommet nogenlunde helskindede gennem en svær tid og at der er en klub at vende tilbage til.

Med venlig sommerhilsen fra
BESTYRELSEN