Klubmesterskab i dressur og spring

12-09-2020

Så åbner vi op for tilmeldingen til klubmesterskab 2020

Der afholdes klubmesterskab d. 26. og 27. september (dressur lørdag og spring søndag).

Tilmeldingen til spring på elevhestene er åbnet her på siden, under "tilmelding" => "arrangementer".

Hvis du har lyst til at prøver kraften med at ride dressur på en elevhest skal du skrive en mail med et hesteønske til staevne@hvr-rideklub.dk inden d. 20/9. Hestene bliver efterfølgende delt ud og betalingen bliver åbnet for ryttere der bliver tildelt en hest. Dette skyldes at der er et begrænset antal heste der kan gå udvidet klubstævnet og at vi ønsker at finde de bedste match med de heste der er. Stævnet er primært for elevryttere der rider på øvet og letøvet 2 hold.
Partryttere skal sende en mail og tilkendegive at de gerne vil starte, parthestene er reserveret til partrytterne.