Leje af skabe på HVR

24-06-2021

Vil du af med bagagen?

Ku' du tænke dig, at slippe for at slæbe dit ridegear med ud og hjem, når du skal til ridning..?? HVR har nogle skabe i laden, som vores medlemmer kan leje til at opbevare deres rideudstyr.

Det koster 50,- pr. måned og lejen trækkes automatisk hver den 1. i måneden, sammen med betalingen for din rideundervisning.

Lige nu er alt udlejet, men inløbet af efteråret udvider vi med flere skabe. Hvis du ønsker at leje et, så skriv til support@hvr-rideklub.dk. HUSK at anføre navnet på lejeren/rytteren (ikke forældren) + hvilket hold lejeren rider på.

Skabene udlejes efter princippet først-til-mølle..!

Når det bliver din tur, vil du modtage en auto-mail fra medlemssystemet om, at "der er blevet en plads ledig på holdet SKABE". Du har herefter 24 timer til at logge ind på din profil/lejerens profil og acceptere "pladsen". Det kan lyde lidt skørt, men det skyldes at skabslejen i medlemssystemet fungerer ligesom et alm. ridehold.

Umiddelbart efter auto-mailen vil du også modtage en mere detaljeret mail med skabsnummer og info. om hvordan du kan "flytte ind" i dit skab.

BESTYRELSEN