Rideskolestævne d. 26/5

29-04-2022

Information omkring stævnet

Tider:
Stalden er åben fra kl. 8.00 og første starttid er kl. 9.00.
De endelige starttider bliver offentliggjort onsdag d. 25. maj.

Opvarmning:
Det vil være muligt at opvarme bagerst i ridehuset eller på den store bane hvis vi er udendørs. Der må dog maximalt være 5 ekvipager på opvarmningsområdet. Vi henstiller til at forældre mm ikke opholder sig på opvarmningsområdet andet end for at hjælpe ryttere op eller af.
Privatryttere må også varme op ude.

Der må varmes om i 15 min, 10 min skridt og max 5 min trav. Dog må startende i klasse 1 og 2 tage to volter galop på begge volter. Dommeren kan give dispensation til længere opvarmning, såfremt særlige hensyn taler herfor.

Praktisk information:
Det er tilladt at ride med pisk i alle klasser, dog er det valgfrit om man vil ride med sporer eller pisk i klasse 1 og 2.

Det er muligt at få læst program højt i klasse 3 og 4.

Der uddeles rosetter til alle ekvipager undtager i klasse 1. Der uddeles ærespræmier og rosetter til de placerede ekvipager i alle klasser.

Startlisten kan findes her:

OPDATERING: VI MELDER ALT UDSOLGT!!

Så åbner vi igen op for rideskolestævne

Tilmeldingen er åben for vores sidste rideskolestæne inden sommerferien og datoen er fastsat til torsdag d. 26/5 2022.

Der skal afleveres en seddel med hesteønsker til underviseren og betalingen sker via hjemmesiden.

Man kan deltage uanset hvilket niveau man rider på, om man skal trækkes eller hvis man er mest tryg ved at få læst programmet højt.

Det er kun medlemmer af klubben som går på et rideskolehold eller medlemmer med egen hest eller part, der kan deltage.

Vi glæder os enormt meget til at afholde stævne for hele rideskolen og håber at se rigtige mange ryttere til start.