Sommerhilsen og årskontingent

20-06-2022

Kontingentåret 2021/2022 nærmer sig sin afslutning og sommerferien står for døren!

Når sidste hold er færdige med at ride lørdag d. 26. juni, bliver hestene lukket på fold til en velfortjent uge på græs. I uge 26, mens hypperne æder sig tykke og runde, vil stalden blive renset ned med højtryksspuleren, måtterne i boksene og på staldgangen bliver renset og lagt på plads, og så vil der blive ryddet op, sorteret, repareret, malet og fixet, hvor det nu er nødvendigt.

I uge 27-30 har vi 4 uger med herlige sommeraktiviteter:

Alt i alt tegner det til at blive endnu en skøn sommer på HVR.

Den 1. juli starter kontingent-året 2022/2023 og samtidig opdateres vores Betalings- & Abonnementsvilkår og så træder HVR’s nye Fællesskabsregler i kraft.

Hvis du ønsker at fortsætte dit medlemskab (uanset om du er aktivt- eller støttemedlem og om du går på ridehold eller ej), kan du betragte denne mail som information - det eneste du bedes gøre er, at sikre at din profil er up-to-date og at dine betalingskortoplysninger er korrekte. Dit medlemskab fornyes automatisk, ligesom betalingen automatisk trækkes på det tilmeldte betalingskort.

Men, hvis du ikke længere ønsker at være medlem af rideklubben, så bedes du melde dig ud ved at sende en mail til info@hvr-rideklub.dk, INDEN d. 30. juni - så kan vi få dig afmeldt inden kontingentåret skifter.

Vi ønsker alle en herlig sommer og på gensyn fra mandag d. 1. august, hvor rideskolen starter igen!