En lille sommerhilsen

06-06-2020

Kære medlemmer

Så er det sommer og sammen har vi klaret os gennem et temmelig kaotisk og usædvanligt forår.

Vi i Bestyrelsen er meget taknemmelige for, at I har taget udfordringerne med store smil, gå-på-mod og engagement. Det varmer og det betyder meget for klubben, at vi har så loyale medlemmer. TAK for det!

Også en stor TAK til underviserne og personalet, for jeres gode og dedikerede arbejdsindsats i de forgangne uger og måneder! Uden jer...

Det ser ud til at forsamlingsforbuddet bliver hævet til et højere antal, fra på mandag d. 8. juni.

Bestyrelsen håber, at der samtidig bliver givet "grønt lys" til at vi kan åbne vores indendørsfaciliteter, så der kan gennemføres rideundervisning i ridehuset og I atter kan bruge rytterstuen og færdes i stalden. I skrivende stund har Bestyrelsen dog endnu ikke modtaget nogen officiel information, som vi kan forholde os til, men vi sidder på spring og er klar til at eksekvere på de opdaterede retningslinjer, så snart vi får noget nyt at vide - og vi sender selvfølgelig mail ud til jer alle, når praktikaliteterne er på plads.

Selv om Danmark er ved at åbne igen, er det vigtigt at huske, at Coronaen stadig er iblandt os - og I kender jo remsen: Afstand, håndvask/håndsprit og bliv hjemme, hvis I er syge. Pas godt på jer selv og hinanden, til vi ses!

Med tidlig sommerhilsen