#aktivesammenhverforsig

10-04-2021

13. maj er ridesporten igen AKTIVE SAMMEN, HVER FOR SIG

Sidste år, da Coronaen begyndte at spænde ben for fællesskabet, gik Dansk Rideforbund og Trolle Company sammen om en fælles aktivitetsdag i ridesporten. Der blev samlet godt 0,5 mio. sammen til de økonomisk trængte rideskoler og HVR fik et beløb til køb af softbomme og cavaletti'er.

#aktivsammenhverforsig 2021 t-shirt
Årets t-shirt

I år er der igen fælles aktivitetsdag i ridesporten torsdag d. 13. maj og salget af årets støtte-t-shirt er i gang.

På HVR bliver det en almindelig ridedag (med de forbehold Corona'en måske stadig kræver), men hvis du vil støtte initiativet, kan du købe årets støtte-t-shirt her: www.Trollecompany.com/aktivesammen

Hvis du vil vide mere om initiativet, så læs med her:

Bestillingsfristen er blevet forlænget lidt, så du kan måske godt nå det endnu. Vi ved at en del af jer allerede har købt årets støtte-t-shirt og vi håber, at mange flere af vores medlemmer vil være med!

Har du en god idé til, hvad vi skal/kan søge støtte til i år, så skriv gerne til support@hvr-rideklub.dk.