Klubtøj i HVR-shoppen

Udgivet 04-11-2021, tags: |

Så kan der shoppes klubtøj med logo i HVR-shoppen

Er du klar til at gå shop-amok i HVR's webshop?

Når du hopper over i shoppen, skal du være opmærksom på, at der er tilknyttet flere priser til hvert produkt.
Den pris der vises i produktoversigten, er den laveste pris i produktets pris-skala (tilvalg for eget navn, se herunder) og ikke produktets salgspris. Denne indstilling kan vi desværre ikke ændre.

I april 2022 er der kommet nye varer i shoppen og vores opdaterede sortiment består nu af:

• T-shirt
  • Sports-t-shirt i to farvevarianter (ensfarvet blå - NYHED)
  • Sweatshirt
  • Hoodie
  • Sweatjakke - NYHED
  • Sweatjakke m. plysfor - NYHED
  • Joggingbukser - NYHED
  • Fleecejakke
  • Softshelljakke - NYHED
  • Dynevest - NYHED
  • Strikhue
  • Fleecehue
  • Fleecepandebånd

T-shirts, sports-t-shirts, sweatshirts, hoodies, sweatjakke og joggingbukser leveres som standard med et stort logo på ryggen og et mindre til venstre på fronten. Logoerne trykkes på i hvid.

Sweatjakke med plysfor, fleecejakke, softshelljakke og dynevest leveres også med et stort logo på ryggen og et mindre til venstre på fronten, men her bliver logoerne broderet på i hvid.

Huerne og pandebåndet får teksten "HVIDOVRE-AVEDØRE RIDEKLUB" broderet på i hvid, men ikke noget logo.

HVRs webshop fungerer ligesom enhver anden webshop - næsten:

• Find de produkter, du vil købe
  • Vælg de størrelser du skal bruge
  • Læg varerne i kurven
  • Gå til kurven for at afslutte handlen

Så langt, så godt - men foruden HVR's klublogo, kan vi også tilbyde, at du kan få dit navn trykt eller broderet på tøjet, dog ikke på, joggingbukser, huer og pandebånd. Navnet placeres over logoet, på brystet/forsiden.

Hvis du vil have navn på, så foregår det sådan her:

• Find det produkt, du vil købe
  • Vælg størrelse og læg varen i kurven
  • Vælg herefter TILVALG - få trykt / broderet navn på og læg også denne "vare" i kurven (se note*)
  • Gentag proceduren for ALLE de produkter du ønsker leveret med navn på
  • Du kan godt bestille flere ens produkter med samme navn - så skal du blot øge antallet af tilvalg i varekurven
    (hvis du fx bestiller 2 t-shirts, men kun har 1 tilvalg i kurven, vil der kun blive sat navn på den ene t-shirt)
  • Når du er klar til at afslutte din ordre, skriver du blot det navn der skal på tøjet i kommentarfeltet til ordren
    HUSK at få det gjort v. ordreafgivelse, da det ikke kan tilføjes senere!!
  • Navnet på være på max. 16 karakterer, inkl. bogstaver, mellemrum og alm. tegn
  • Af produktionstekniske årsager, kan der kun være ET navn pr. ordre - med andre ord:
    Hvis du skal bestille produkter med forskellige navne, skal du lave en separat ordre for hvert navn!
  • Du kan godt kombinere produkter både med og uden navn i samme ordre (fx. en t-shirt og et par joggingbukser)

* Note: Hvis du fx ønsker at købe en t-shirt og gerne vil have navn på, så skal der ligge to varer i din kurv: T-shirten OG tilvalget!

Forbehold?

Vi tager forbehold for udsolgte produkter/størrelser og de forlængede leveringstider, som mange brancher i øjeblikket lider under!

Er klubtøjet kommet for at blive, eller er det en one-shot?
Kommer der flere varer?
Andre farver?

Der er blevet stillet en del spørgsmål, siden vi introducerede klubtøjet i november 2021 - og klubtøjet er kommet for at blive.

Vi lytter til jeres ønsker og justerer løbende sortimentet, Vi er fx i gang med at kigge efter langærmede t-shirts, både en almindelig i bomuld og en sports-variant. Det kan heller ikke udelukkes, at vi på et tidspunkt udvider med flere farver. Hvis du har ønsker eller ideer, så skriv gerne til info@hvr-rideklub.dk.

Salgsbetingelser, salg af klubtøj og merchandise i HVR-shoppen

• Alle bestillinger er bindende og bestillingen er gyldig, når betalingen er modtaget
  • Klubtøj med logo kan IKKE byttes og tages IKKE retur
  • Klubtøj med logo everes KUN på forudbestilling og forudbetaling - HVR har IKKE klubtøj og merchandise på lager
  • Fejlkøb er ikke en reklamationsårsag
  • Produkter med tryk og broderi skal behandles varsomt. Forkert vask og pleje er ikke en reklamationsårsag
  • Farveforskelle fra produkt til produkt kan forekomme og er ikke en reklamationsårsag
  • Farverne på billederne i shoppen kan afvige fra produkternes faktiske farver
  • Der tages forbehold for udsolgte størrelser/produkter.
    Evt. udsolgte produkter vil blive forsøgt erstattet med et tilsvarende produkt af matchende pris og kvalitet
  • Bestillinger på klubtøj og merchandise i HVR-shoppen opgøres ca. d. 25. i hver måned, hvorefter der afgives en samlet ordre, til tryk og brodering
  • Bestillinger afgivet efter d. 25. i måneden, kommer med i næste måneds bestilling
  • Endelig leveringstid afhænger af varetilgængelighed hos leverandøren og travlhed hos producenten af tryk og broderi.
    Det tilstræbes, at ordrer leveres indenfor 3-5 uger
  • Når produkterne er klar med tryk/broderi, bliver det meddelt på hjemmesiden, med oplysninger om, hvor der kan afhentes
  • HVR's Bestyrelse og ansatte er eksperter i heste - IKKE i tøj - vi kan IKKE besvare spørgsmål om størrelser, farver, pasform, pleje/vask, m.v.
  • V. reklamation: Send en mail til info@hvr-rideklub.dk - vi forbeholder os ret til at afvise en reklamation, evt. i samråd med leverandør og producent

God shoppelyst!