Lej-en-hest

08-07-2019

Nu har du mulighed for at leje en af rideskolens elevheste

Opdateret med ridetider!

Mandag rides der i to hold: De øvet fra kl. 12-13:30 og let øvet/begyndere kl. 13:30-15 (skriv til info@hvr-rideklub.dk, hvis du er i tvivl om hvornår du skal ride)

Tirsdag og onsdag rider alle samlet fra kl. 12-13:30.

Stalden vil alle dage være åben fra kl. 11.

Mandag d. 29. juli, tirsdag d. 30. juli og onsdag d. 31. juli kan du leje en rideskolehest og få den hélt for dig selv - du kan vælge at ride 1, 2 eller alle 3 dage!

Du vil være den eneste der har hesten den dag, så den skal selvfølgelig strigles og nusses efter alle kunstens regler. Du skal selv kunne sadle op og du må ride op til 1½ time.

Betalingen foregår via Mobilepay og tilmeldingen foregår via info@hvr-rideklub.dk, hvor du skal oplyse hvilke dage du vil ride og hvilken hest du ønsker at ride på. Hestene bliver fordelt efter først-til-mølle-princippet.

Vi forventer, at de øvede ryttere rider fra kl. 12.00-13.30 og begynder og let-øvet ryttere rider fra 13.30-15.00. Disse tider vejledende, indtil vi ved hvor stor interesse der er for arrangementet.

Hvis ovenstående tider holder, så vil stalden åbne kl. 11.00.

Pris:

1 dag: 200 kr for medlemmer og 250 for ikke-medlemmer.

2 dage: 350 kr for medlemmer og 400 for ikke-medlemmer.

3 dage: 500 kr for medlemmer og 550 for ikke-medlemmer.