Medlemsmøde og arbejdsdag!

01-05-2022

Kære rideskoleelever og forældre,

Rideklubben inviterer hermed til medlemsmøde og arbejdsdag:

Søndag d. 15. maj 2022 kl. 09:00 - 15.00 (cirka)

Vi mødes kl. 09:00 til medlemsmøde.

Klubben byder på morgenmad og bestyrelsen fortæller om de seneste tiltag, visioner og hvordan vi har organiseret os. Vi håber naturligvis også at I har nogle gode spørgsmål eller input.

Vidste du, at du har mulighed for at få medindflydelse på dagligdagen på HVR? Det kan du få ved at melde dig som frivillig i nogle af klubbens udvalg. Bestyrelsen fortæller om de forskellige udvalg og herefter kan du melde dig til det/de udvalg, som du ønsker at være med i.

Efter mødet skal vi i gang med arbejdet - den vigtigste opgave bliver at få malet alle vores spring og springbomme, men der kan også komme andre, mere fysisk krævende opgaver. Materiale- og Facilitetsudvalget (MAFA) laver en ønskeliste med opgaver og så ser vi, hvad vi kan nå og hvad der er mulighed for, afhængig af fremmødet.

Når klokken nærmer sig 13-tiden, mens malingen tørrer, starter vi grillen og snupper et par pølser eller hvad vi lige kan finde på.

V. 15-tiden, når vi har spist, malingen er tør , der er ryddet op og alle spring og bomme er pakket væk, så lukker og slukker vi.

Ses vi? Tilmeld dig gerne ved at sende en mail til info@hvr-rideklub.dk, så vi ved, hvor meget morgenbrød og hvor mange pølser vi skal købe.

Vel mødt