Lej-en-hest - påsken 2023

29-03-2023

Lej-en-hest

I løbet af nogle af påskedagene vil der være mulighed for at lej-en-hest.

For at alle får mulighed for at bruge ridehuset bliver rytterne som noget nyt inddelt i tre tidsintervaller. På den måde sikre vi at der ikke rider 20 heste rundt i ridehuset samtidig.

Stalden åbner kl. 13 og må ride op til en time og der vil være en underviser til steder der holder opsyn.
Tidsintervallerne er som følger:
13:30-14:30
14:30-15:30
15:30-16:30

Det er ikke muligt at ride på forskelligebaner, dette arrangement foregår i ridehuset.
Man må ikke ride tur, da der skal være opsyn med ridningen.

Arrangementet er for medlemmer af HVR som et tilmeldt et ridehold.

Det er muligt at tilmelde sig følgende dage:
D. 6.-7. april, pris 500 kr.
D 9.-10. april, pris 500 kr

Tilmeldingen sker ved at skrive en mail til rsu@hvr-rideklub.dk, med et eller flere hesteønsker, samt en priotering af tidsintervallerne.
Hestene fordeles efter først til mølle og man er ikke garateret en hest, hvis man har skrevet en mail og den ønskede hest allerede er optaget.

Tilmeldingen åbner mandag d. 3/4, mails modtaget før d. 3/4 vil blive slettet og ikke besvaret.