Det er blevet koldere...

26-10-2023

Host-host

Det er blevet efterår og snart er det vinter - det betyder også, at vi er i gang med sæsonen for forkølelse, halsbetændelse, influenza og... desværre... Corona...

Selv om vi ikke orker at høre mere om det dér Corona, så findes det desværre stadig derude og vi har allerede fået meldinger om et par tilfælde blandt HVR's medlemmer. I og med at der ikke er nogle restriktioner eller krav om test eller lignende, kan vi kun opfordre til, at alle mærker efter og bliver hjemme, hvis I oplever tegn på sygdom.

Bestyrelsen vil - selvfølgelig - til enhver tid følge de officielle retningslinjer, men vi håber ikke, at vi igen skal opleve restriktioner.

I kan hjælpe både os og jer selv ved at huske de råd, vi alle fik gentaget igen-og-igen, da vi lærte Corona'en at kende:

Hvis en rytter eller gæst har besøgt HVR og kort efter bliver testet positiv for Corona, må I meget gerne give besked hurtigst muligt til info@hvr-rideklub.dk.

Lad os hjælpe hinanden igennem den kolde årstid.

Med varme hils'ner