Fastelavnsstævne søndag d. 25. februar

07-02-2024

OPDATERING:

De foreløbige startlister til stævnet er klar - I finder dem her: Equipe Online eller i appen Equipe.

Hvis du ikke er på listen, er sat i forkert klasse eller der er andre uoverensstemmelser, så start med at tjekke om du har modtaget en SMS... eller skriv til os på staevne@hvr-rideklub.dk - Gr. vinterferie mangler vi hesteønsker fra nogle af jer, så der kan stadig komme ændringer!!

Vi afholder rideskolefastelavnsstævne i DRESSUR og KÆPHEST søndag d. 25. februar

Tilmeldingen åbner lørdag d. 10. februar kl. 15.00 og der vil være i alt max. 50 pladser i de almindelig dressurklasser.
Der vil være 10 pladser i kæphesteklassen. I finder mere info. om kæphesteklassen længere nede 🦄.
Pladserne afsættes efter "først-til-mølle"-princippet.

Stævnet er kun for medlemmer af klubben, så du skal være logget ind for at kunne tilmelde dig.

DRESSUR:

Der kan starets i følgende dressurprogrammer:

Hvis du er i tvivl om, hvilket program du skal ride, så spørg din underviser.

HUSK, at du BÅDE skal tilmelde dig via hjemmesiden (det kan du gøre her HER, når tilmeldingen åbner) OG at du skal udfylde en seddel med 5 hesteønsker. Heste-ønskesedlen skal underskrives af din underviser og en forælder (hvis du er under 18 år), og skal være afleveret til din underviser senest fredag d. 16. februar kl. 18, ellers bliver dine ønsker ikke taget i betragtning.

Din tilmeldingen er først gyldig når du er tilmeldt, har betalt og har afleveret en underskrevet heste-ønskeseddel 😀
Det er ligegyldigt med rækkefølgen - bare du husker det hele!

KÆPHEST:

Som noget helt nyt, vil der også være en dressurklasse til vores nye kæphesteryttere.
Kæphesteklassen er reserveret til de ryttere, der går på HVR's egne kæphestehold og I finder tilmeldingen HER (når tilmeldingen åbner).

I er velkomne til at bruge jeres egne kæpheste eller låne HVR's Hobby Horses - det aftaler I bare med jeres undervisere.

🐴🦄

Som der står i overskriften, er det et fastelavnsstævne, så vi forventer, at alle ryttere - og også gerne hestene - er klædt festligt ud. BARE HUSK, at der (næsten) altid er flere ryttere, der skal ride på hesten i løbet af dagen. Derfor beder vi om, at man tager hensyn og aftaler indbyrdes hvordan hesten skal pyntes og at man hjælper hinanden med at strigle og gøre hesten rigtig fin - og også hjælper hinanden med at få hestene afpyntet igen...!!

DER VIL VÆRE PRÆMIE TIL DE BEDST UDKLÆDTE

Efter stævnet slår vi katten-af-tønden i ridehuset - og der er selvfølgelig kroner og præmier til årets kattekonge og kattedronning.

Der kan købes lækkerier i kiosken i løbet af dagen!

Vel mødt!