Intro.kurserne sættes på pause!

29-10-2019

Stor ros - og (for) stor succes!

Vi er på én gang meget glade for og utrolig stolte af, at vores introduktionskurser er blevet sådan en stor succes, at vi kan melde "alt udsolgt" allerede indenfor 1-2 dage efter et kursus er blevet annonceret.

Vi er også taknemmelige for den enorme ROS vi har fået fra mange af deltagerne på de intro.kurser vi indtil nu har afholdt: Det ser ud til at intro.kurserne opfattes som et tegn på ansvarlighed og imødekommenhed overfor både kommende ryttere og deres familier og for rideklubben og vores heste. Det er jo skønt alt sammen og de flotte roser tager vi til os med stor taknemmelighed og ydmyghed.

Men, vi må også være realistiske - vi nærmer os med hastige skridt det maximum-antal kommende ryttere, vi kan have på vores ventelister. Når en rytter-in-spe har været på intro.kursus, opstår der en hélt naturlig forventning til, at man så også snart får plads på et ridehold - og det kan vi godt forstå. Derfor har bestyrelsen besluttet at sætte intro.kurserne på pause indtil videre... henover vinteren vil vi kigge meget nøje på vores nuværende holdplan og tilmeldte på de enkelte hold. Dette gør vi i håbet om, at vi kan få hold-tetris-spillet til at gå bedre op og måske få frigjort en plads her og der!

Hvis du ikke nåede at komme på intro.kursus i 2019, så hæng på herinde. Vi håber på at vi kan annoncere nye kurser til foråret, men hvis du ikke kan vente så længe, så send en mail til info@hvr-rideklub.dk

TIL ALLE JER, DER ER TILMELDT TIL KURSET D. 17. NOVEMBER: Dette kursus bliver det sidste i rækken. Kurset bliver selvfølgelig gennemført som planlagt og I skal alle nok få plads på ventelisterne, inden "lågerne lukkes" for en tid...!