Sommerferien 2020

18-06-2020

Vi har ventet i spænding på retningslinjerne for sommerferieaktiviteter, ligesom alt andet. Men vi kan afsløre så meget nu, at alle sommeraktiviteter bliver afholdt. Retningslinjerne for de enkelte aktiviteter er ikke helt på plads endnu, men det vil I høre om, når vi ved mere.

Rideskolen går på sommerferie fra søndag den 28. juni og hele juli måned med.

Vi har lavet et udvidet program, da vi forventer at flere holder sommerferie hjemme og måske gerne vil bruge lidt ekstra tid med hestene.

Planen ser derfor ud som følgende:

Uge 27: Hestene holder velfortjent sommerferie

Uge 28:

Mandag til tirsdag: Voksenaktiviteter.

Vi prøver at afholde to dages sommeraktiviteter for unge og voksne over 16 år. Mandag aften vil vi ride på banen og hygge i stalden fra 18:30 til cirka 21:30.

Tirsdag eftermiddag/aften rider vi en rolig skovtur primært i skridt men også med en lille trav eller to, hvis vi alle er friske på det. Derefter afslutter vi med mad og drikke og ønsker alle god sommer.

Afholdes kun ved minimum 8 tilmeldte. Tilmelding via hjemmesiden hurtigst muligt. Skriv hvilke 3 heste du plejer at ride på.

Pris: 400 kr. inklusive mad og drikke.

Onsdag til fredag fra 14-17: Lej en hest.

Her lejer du en hest, som du må ride på i maks 1,5 time. Det forventes, at du selv kan sadle op og af og håndtere den i ridning. Der vil være opsyn i tidsrummet, men ingen undervisning.
Tilmelding sker via info@hvr-rideklub.dk fra fredag den 19. juni klokken 10, efter først til mølle. Du vil modtage en bekræftelse hurtigst muligt og derefter skal der betales via mobilepay indenfor 24 timer.
Afholdes kun ved minimum 8 tilmeldte.

Pris 450 kr. for alle tre dage.

Uge 29:

Aktiv sommer fra mandag til onsdag. Her mangler vi hjælpere til at komme og hjælpe med opsadling og trække børnene, der skal prøve at ride gennem Hvidovre kommunen. Det er i tidsrummet 08.45-16:15.
Som tak for hjælpen er der frokost i pausen midt på dagen og en ridetur den sidste dag.

Skriv til info@hvr-rideklub.dk hvis du kan komme og hjælpe – tilmelding er bindende, da vi har brug for så mange hjælpende hænder som muligt.

Miniridelejr afholdes som normalt og der meldes udsolgt. I modtager mere information snarest.

Uge 30:

Aktiv sommer fra mandag til onsdag. Her mangler vi hjælpere til at komme og hjælpe med opsadling og trække børnene, der skal prøve at ride gennem Hvidovre kommunen. Det er i tidsrummet 08:45-16:15.

Skriv til info@hvr-rideklub.dk hvis du kan komme og hjælpe - tilmelding er bindende, da vi har brug for så mange hjælpende hænder som muligt.

Uge 31:

Ridelejren afholdes naturligvis også. Der skal snart betales sidste rate. I modtager mere information via mail snarest, men vi afventer lige endelige retningslinjer for badefaciliteter, overnatning mm.

Vi er stadig i gang med planlægge arrangementer for de hold der har været hårdest ramt af corona-lukningen disse arrangementer vil blive afholdet i løbet af sensommeren. I vil høre mere, så snart disse er helt på plads.
Vi har skruet ned for priserne på arrangementerne i uge 28, så de kun dækker vores omkostninger, vi håber at rigtig mange har lyst til at deltage.

Vi glæder os til en fantastisk sommer!