Nyt medlemssystem!

23-06-2019

Hvidovre-Avedøre Rideklub har fået ny hjemmeside og medlemsadministration

Alle skal oprette sig senest 31. juli 2019 for at beholde deres pladser på ridehold og ventelister!

Hvidovre-Avedøre Rideklub har fået nyt administrationssystem. Det nye system integrerer flere funktioner, som hidtil har været håndteret i flere uafhængige systemer, som nogle gange har haft lidt svært ved at “tale sammen”.

Bestyrelsen er derfor gået i samarbejde med Zakobo om et alt-i-et-system, hvor alle nødvendige funktioner er samlet et sted: Medlemsadministration, rideskoleadministration, økonomi/regnskab, nyhedsformidling, kommunikation til medlemmerne, tilmeldinger til ridehold, stævner, arrangementer og så videre…

Med systemet kommer også en ny og mere moderne hjemmeside. Webadressen er den samme som altid: hvr-rideklub.dk og hjemmesiden vil blive stedet, hvorfra alt andet sker! Det er via hjemmesiden, du får de hotteste nyheder, information om stort og småt, og det er her, du opretter din profil og senere kan melde dig til stævner, arrangementer og meget-meget mere… med tiden… for siden er stadig under opbygning!

Introduktionen af det nye system betyder farvel-og-tak til “Klubmodul" og det får stor betydning for dig: Du skal nemlig ind og oprette din/dit barns profil i det nye system + tilmelde gyldigt betalingskort.

Vi har lavet en guide på dansk og engelsk, der tager dig igennem oprettelsen, trin-for-trin

MEGET VIGTIGT: Oprettelsen skal være gennemført senest 31. juli, så vi er klar, når vi alle kommer fra sommerferie.

Fristen SKAL overholdes, som en en betingelse for at beholde sin plads på dit ridehold eller din plads på ventelisten!

Bestyrelsen er glade for det nye system og den nye hjemmeside og det håber vi også, at I vil blive! Kommentarer, forslag, ROS/ris modtages gerne – skriv til support@hvr-rideklub.dk

De bedste sommerhils’ner og ønsket om god sommerferie