Genåbning af HVR

25-02-2021

Det lysner... men...!

Efter Regeringens seneste udmelding d. 24. februar er vi sikre på, at I er ved at boble over af glæde ved udsigten til, at der åbnes lidt for forenings- og idrætslivet.

Havde HVR været en fodboldklub var det enkelt og ligetil at hente boldene ud af skabet og genoptage spillet på en veltrimmet bane - så nemt går det bare ikke på HVR... der er nogle udfordringer og uafklarede spørgsmål som Bestyrelsen skal have på plads, inden vi kan komme med en udmelding om, hvordan og hvornår vi kan byde jer velkommen tilbage.

For forståelsens skyld vil vi dele de vigtigste af vores overvejelser, udfordringer og ubesvarede spørgsmål med jer:

Allerede inden pressemødet var Bestyrelsen i dialog med Hvidovre Kommune, men i skrivende stund mangler vi stadig svar/tilbagemeldinger på flere af vores henvendelser. Med udmeldingen om mulig genåbning vil vi lægge yderligere pres på og vi lover jer, at vi vender tilbage med en genåbningsplan så hurtigt som overhovedet muligt.

Har du spørgsmål? Både til dette og til HVR og CORONA'en i det hele taget? Det kan vi godt forstå! Måske kan du finde svar i vores nye spørgsmål-og-svar-blog! Blogindlæggene er baseret på de spørgsmål og henvendelser, vi har fået gennem det sidste CORONA-år. I finder bloggen her. Blog-indlæggene er dynamiske, dvs. at de opdateres løbende.

Vi beder jer være tålmodige lidt endnu - MEN vi knokler på højtryk for at finde frem til en genåbningsløsning-version-2, der vil tilfredsstille så mange som overhovedet muligt!

Mvh